torsdag 11. august 2011

Festival

På Nrk.nos nettsider skummet jeg meg gjennom en artikkel om Øyafestivalen, ett bilde fanget min oppmerksomhet. Bilde av et par som rusler sammen gjennom vått gress under en regntung festivaldag i 2010, nøyaktig ett år siden. Hva tenkte de på, og hva pratet de om?

Siden bildet var av min kjære og undertegnede har jeg en viss idé om hva samtalen gikk ut på:

 (Foto: Rashid Akrim, NRK P3)

Mest sannsynlig var det lakris som var tema, en stor del av svangerskapet dreide seg om lakris og hvor mye man egentlig kunne spise uten at det var skadelig.

I dag drar vi igjen på Øyafestivalen. Denne gangen er vi en familie på tre, men Selma skal bare være med noen timer. Huskeliste til barnevakten er skrevet, bryster er pumpet og Selma er klar for festival, med hørselsvern og godt humør.

Klar for sin første festival.
God festival!

1 kommentar:

  1. Spennende. Vår Ingrid er fire i år, og fikk være med på biltreff for første gang. Var rart for både henne og oss tror jeg. Men veldig koselig og gøy også. Hun er jo minst like glad i biler som mammaen og pappaen sin.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...